Genel Konular

282 Cem PEKMAN T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı KAYNAKÇA • Akova, Sibel (2011). The Relationship Between Superstitions, Metaphors and Advertising. Journal Aca- demic Marketing Mysticism Online. 3 (9): 138-156. • Akyol, Pınar Kasapoğlu (2010). Küreselleşen Moda Bağlamında Blucin Kültürü Üzerine Bir Araştırma. Milli Folklor. 22 (86): 186-196. • Aktuğlu, Işıl Karpat ve Ayşen Temel Eğinli (2010). Küresel Reklam Stratejilerinin Belirlenmesinde Kültürel Farklılıkların Önemi. Selçuk İletişim. 6 (3): 167-183. • Aytekin, Nihan (2012). Reklam Müziğinde Kültürel Motiflerin Kullanımı ve Marka Kişiliğinin Sunumu. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi. 42: 19-35. • Aydın, Hilal (2007). Reklamlarda Sloganlaşan Alkış. Milli Folklor. 75 : 24-26. • Aygün, Arzu (2006). Bildiğini Unut; Traş Ol, “Erkek” Desinler!. Milli Folklor. 18 (71): 87-89. • Bal, Sevil (2014). Reklamların Eskimeyen Yüzü “Muhteşem Annelik”: Anneler Günü Reklamları Örneği. İlef Dergisi. 1 (2): 59-85. • Başfırıncı, Çiğdem (2011). Modern Türk Tüketim Kültürüne Yönelik Bir Araştırma. Milli Folklor. 23 (91): 115-129. • Boyraz, Şeref (2001). Halk Kültürü Unsurlarının Televizyon Reklamlarında Kullanılması. Milli Folklor. 49: 93-108. • Buğra, M. Gökşen (2006). Folkor-Reklam İlişkisi Bağlamında Yerellik ve Milliyetçilik Öğelerinin Kullanımı. Milli Folklor. 18 (71): 53-55. • Candemir, Tülin (2007). Geçmişten Günümüze Türkiye’deki Reklam Mecralarındaki Slogan Örnekleri ve Analizleri. UNESCO Mevlâna Yılında Uluslararası VII. Dil, Yazın, Deyişbilim Sempozyumu. Selçuk Üniversitesi 2-5 Mayıs 2007. Cilt 2. 391-401. • Canpolat, Nesrin ve Adem Özkısaç (2016). Pazarlama Aracı Olarak Reklam: Ramazan Ayı Gazete rek- lamları Üzerine Bir İnceleme. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi. 9 (43): 1758-1865. • Çoban, Seda Başer (2010). Sözlü Gelenekten Sözün Geleneksizliğine: Atasözü ve Reklam. Milli Folklor. 22 (88): 22-27. • Elden, Müge, Işıl Karpat Aktuğlu ve Özen Okat Özdem (2014). Postmodern Dünyada Geleneğin Yeniden İnşası: Osmanlı Kültürel Öğelerinin Reklamlarda Kullanımı. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi. 7 (33): 816-827. • Fidan, Süleyman (2014). Reklam-Müzik İlişkisi Bağlamında Televizyon Reklamlarında Türk Halk Müziği Unsurlarının Kullanımı. Uluslararası Müzik ve Medya Sempozyumu. Yıldız Teknik Üniversitesi 21-23 Mayıs 2014. 243-262. • Günaydın, Ayşegül Utku (2006). Akbank Reklamlarında Folklorik Unsurların, Kültürel Kod ve Göstergele- rin İşlevi. Milli Folklor. 18 (71): 56-59. • İstanbul Ticaret Odası (2012). İlan-ı Ticaret: Resimli İlanlar Perspektifinde Osmanlı’dan Cumhuriyet’e İstanbul Ticari Hayatı. İstanbul: İTO. • Karadaş, Nergiz (2012). Televizyon Reklamlarında Aileye İlişkin Değerlerin Temsili. Selçuk İletişim. 7 (3): 78-89.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTU4MTc2