Müzik, Oyun ve Eğlence- Somut Olmayan Kültürel Mirasın Korunması Çalışmaları
531 Turizm Fakültelerinde Somut Olmayan Kültürel Miras Eğitimi Üzerine Bir İnceleme Somut Olmayan Kültürel Mirasın Korunması Çalışmaları Grafik-2: Somut olmayan kültürel miras unsurları tanınıyor mu? Öğrencilere yöneltilen “Türk kültürü içerikli bir kültürel animasyon programı hazırlayacak olsanız neleri dahil ederdiniz?” sorusuna verilen cevaplar ise şu şekildedir: Grafik-3: Öğrencilerin kültürel animasyon programlarında yer alacak uygulamalar. Burada dikkat çekici iki nokta vardır ki birincisi öğrencilerin bir bilim disiplinin adı olan folklor terimini halk oyunlarıyla bir tutmasıdır. İkincisi ise somut olmayan kültürel miras terimini
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTU4MTc2