Reklamcılık Tarihimizde Halk Kültürünün Görünümleri

283 Reklamcılık Tarihimizde Halk Kültürünün Görünümleri Genel Konular • Kebeli, Sevim (2006). Köyün Reklamlarda Parodileştirilmesi. Milli Folklor. 18 (71): 60-63. • Koloğlu, Orhan (1999). Reklamcılığımızın İlk Yüzyılı 1840-1940. İstanbul: Reklamcılık Vakfı Yayınları. • Korkmaz, Derya Filiz (2008). Türkiye’de Ramazan Ayı Bağlamında Reklam Kültür İlişkisi. Yüksek Lisans Tezi. Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. • Merter, Ender (2008). Cumhuriyet’i Afişleyen Adam İhap Hulusi 110 Yaşında. İstanbul: Literatür Yayıncı- lık. • Özdemir, Mehmet (2010). Türkiye’deki Reklamlarda Toplumsal Cinsiyet ve Sunumu. Milli Folklor. 22 (88): 101-111. • Özdemir, Nebi (2001). Türkiye’de Halkbilimi/Kültürbilimi-Medya İlişkisi. Türkbilig. 2: 110-117. • Özünel, Evrim Ölçer (2014). Kendini Seyreden Öteki: Halk Kültürür Temsillerinde Öz Oryantalist Yakla- şımlar. Milli Folklor. 26 (102): 5-16. • Rahimguliyev, Bayram (2006). Eski Köye Yeni Çikolata. Milli Folklor. 18 (71): 64-67. • Riley, Arif Nat (2006). Yesin Kürkü Yesin: “Öteki”nin Günü Geçmiş Üstünlüğünün Reklamlarda Yaşatılışı. Milli Folklor. 18 (71): 67-70. • Seçkin, Pelin (2017). Toplumsal Yapıdaki Değişimin Göstergesi: Anti-Atasözleri. Milli Folklor. 29 (113): 17-27. • Seyidov, İlgar (2014). Bireyselliğin Reklamlarda İzdüşümü: Tempo Dergisi Üzerinden Bir İnceleme. İleti- şim Kuram ve Araştırma Dergisi. 39: 208-228. • Tuğcu, Emine (2006). Reklamlarda Yaratılan Köy İmgesi ve Kuş Gribi’nin Ürettiği “Entegre” Tavuklar. Milli Folklor. 18 (71): 71-74. • Ungan, Suat, Taha Yasir Cevher ve Elif Kurt (2016). Dil ve Kültür Bağlamında Televizyon Reklamları. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 18 (1): 481-495. • Uyanık, Seda (2006). Metalaştırılan Kültür. Milli Folklor. 18 (71): 79-82. • Yavuz, Şahinde (2007). Moderleşme Sürecinde Osmanlı’dan Cumhuriyet’e Reklam Serüveni. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi. 29: 183-196. • Yeşil, Nilüfer (2006). Tiyatrodan Ekranlara Aktarılan Gölge Oyunu: Pepsi’nin Reklam Dizisinde “Biz”. Milli Folklor. 18 (71): 83-86.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzMzNDcy