Türk Halk Kültürü Bağlamında Sosyal Medya

50 Ahmet Serdar ARSLAN T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı KAYNAKÇA • AKYOL, Mevlüt- Yasemin Kuruca. (2015). “Sinema Filmlerinin Pazarlanmasında Sosyal Medyanın Kulla- nımı”. Akademik Yaklaşımlar Dergisi . C.6. S.1. 64- 92. • ARSLAN, Ahmet Serdar. (2015). “An Essay Fieldwork On Internet: The Contorium Myth”, ISFNR Interim Conferance , 1- 6 September 2015, Ankara, Türkiye. • AZAPAĞASI, Alpaslan. (2016). “Siber Suçlar: Yeni Suçun Doğası”. Hece Dergisi. 20/ 234- 235- 236: s. 251- 263. • BAYDAR, Salih Cenap (2016). “Dijital Yerliler, Dijital Göçmenler”. Hece Dergisi . 20/ 234- 235- 236: s. 127- 130. • BİNARK vd. (2009). Toplumsal Paylaşım Ağı Facebook . Kalkedon: İstanbul. • BİNARK, Mutlu. (2014). “Giriş”. Yeni Medya Çalışmalarında Araştırma Yöntem ve Teknikleri . (Der. Mutlu Binark) Ayrıntı Yay: İstanbul. • ÇAKIR, Mukadder. (2014). Görsel Kültür ve Küresel Kitle Kültürü. Ütopya: Ankara. • ÇAVUŞ, Burak (2016). “Küreselleşme, Kültür, Kimlik ve Sanal Moda”. Hece Dergisi. 20/ 234- 235- 236: s. 664- 670. • ÇOMU, Tuğrul, İslam Halaiqa. (2014). “Web İçeriklerinin Metin Temelli Çözümlemesi”. Yeni Medya Çalış- malarında Araştırma Yöntem ve Teknikleri. (der. Mutlu Binark) . Ayrıntı Yay: İstanbul. • FİDAN, Süleyman. (2017). Âşıklık Geleneği ve Medya Endüstrisi. Ankara: Grafiker Yayınları. • KARAUĞUZ, Ahmet Melih. (2016). “Dijital Tablete Yazı Yazmak Ya da Wattpad Romanları”. Hece Dergi- si. 20/ 234- 235- 236: s. 608- 611. • ONG, Walter. (2013). Sözlü ve Yazılı Kültür Sözün Teknolojileşmesi. Metis: İstanbul. • SAYAR, Kemal- Berna Yalaz. (2016). Sanal Aşk. Kapı Yay: İstanbul. • TAŞTAN, Mehmet (2016). “Sanal Dünyada Reel Soruşturmanın Zorluğu”. Hece Dergisi . 20/ 234- 235- 236: s. 264- 267. • ÜNAL, Halil. (2016). “Dijital Kültürün Ortaya Çıkardığı Korkularımız ve Sanalın Karşıtına Dönüşerek Haki- kileşmesi”. Hece Dergisi . 20/ 234- 235- 236: 32-37. • YÜCEL, Volkan. 2017. “Siber Alan ve Gerçekliğin Gençler Üzerinde Gündelik Sosyal Regülasyonu: Face- book”. TRT Akademi. C.2. S.4. Temmuz 2017. 506- 523.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTU4MTgx